• 11-03-2009, 00:27:20
    #10
    iyi aksamlar gezerken gördüm konuyu
    sayacvip.com için son yorumlar güzel ve betadan çıktı.
    gayet iyi sayıyor bence çünki webkazanc.com ve kendi istatiklerimizin alt yapısıda sayacvip'e ayit pek bir sorun yok şuana kadar.
  • 11-03-2009, 00:28:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    denemek lazım : )
  • 11-03-2009, 00:33:51
    #12
    sevindim o zaman sitemde ektiğimi biçiyorum galiba
  • 28-03-2009, 22:07:36
    #13
    Bende kulllanıyorum ama bence eksik sayıyor? iki tane sayac kullanıyorum. sayyac bir ara kapalı olduğu halde şuan daha çok gösteriyor.
  • 28-03-2009, 23:01:19
    #14
    sayapvip düzgün sayıyor