Konu
sayacvip hakkında
28-03-2009, 22:07:36
#13
Rigobert
Bende kulllanıyorum ama bence eksik sayıyor? iki tane sayac kullanıyorum. sayyac bir ara kapalı olduğu halde şuan daha çok gösteriyor.