• 23-02-2009, 01:10:43
    #1
    Arkadaşlar blogspot sitemi güncelledim fakat güncelledikten sonra ana sayfa, ana sayfanın en altında ve sağ ve sol kolonda birer onarım işareti çıktı sayfadan çıkıp panelimden oturumumu kapatmama rağmen siteyi girdiğimde onlar görünüyor.

    Nasıl düzeltebilirim Lütfen acil yardım ?
  • 23-02-2009, 01:14:11
    #2
    Tarayıcın cookiede tuttuğu için hızlı düzenleme oturumu kapatsan da bazen oturum açıkmış gibi çıkabiliyo bi müddet sonra gider yada cache temizle.
  • 23-02-2009, 01:20:02
    #3
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarayıcın cookiede tuttuğu için hızlı düzenleme oturumu kapatsan da bazen oturum açıkmış gibi çıkabiliyo bi müddet sonra gider yada cache temizle.
    Tşk ederim ama Sanırım Sorun İstemiyerek çözdüm