Arkadaşlar blogspot sitemi güncelledim fakat güncelledikten sonra ana sayfa, ana sayfanın en altında ve sağ ve sol kolonda birer onarım işareti çıktı sayfadan çıkıp panelimden oturumumu kapatmama rağmen siteyi girdiğimde onlar görünüyor.
Nasıl düzeltebilirim Lütfen acil yardım ?