• 30-05-2022, 12:50:49
    #1
    merhabalar iyi çalışmalar arkadaşlar.
    bir müşterimiz için mail sistemi arayışındayız.
    mail hesabı oluşturma
    mail kontrolü
    toplu mail gönderimi gibi özellikler isteniyor.
    daha önce yandex kullanıp memnun kalmamışlar.
  • 30-05-2022, 12:52:17
    #2
    Yandex bizde kullanıyoruz başka yere geçmeyi düşünüyoruz şu sıralar çok sıkıntı eğer bulursanız düzgün bir yer bizde bakmak isteriz
  • 30-05-2022, 14:26:19
    #3
    Selamlar,

    Kurumsal ortamlarda linux altyapılı mail sistemleri beklentiyi çok karşılamamaktadır. Office 365 üzerinden Exchange Online hizmetini önerebilirim. Kullanıcı başı 50GB mailbox kotası, anti spam/anti phsining ve karantina ile mail güvenliğinin sağlanması, tüm cihazlarda aynı mail deneyimi (mobilde okuduğun outlookda da okunmuş olur), takvim paylaşımı vs. vs. bir sürü özelliği bulunmaktadır. Toplu mail gönderimi içinde ayarlanabilir fakat toplu mail göndermenin farklı dengeleri bulunmaktadır. Olmayan adreslere vs. mail gönderiyorsanız spama düşme ihtimaliniz artar.

    Lisanslama ve konfigürasyonlar konusunda yardıma ihtiyacınız olursa benimle pm ile iletişime geçebilirsiniz.
  • 30-05-2022, 15:54:42
    #4
    BySiriUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar iyi çalışmalar arkadaşlar.
    bir müşterimiz için mail sistemi arayışındayız.
    mail hesabı oluşturma
    mail kontrolü
    toplu mail gönderimi gibi özellikler isteniyor.
    daha önce yandex kullanıp memnun kalmamışlar.
    Merhaba BySiriUS,

    Mail server olarak iReadMail tercih edilebilir veya daha basit olarak plesk panel kurup diğer servisleri + portları kapatıp, mail portlarını sadece açıp, mail amaçlı optimize edip kullanabilirsiniz.

    Bu tarz işlemleri ücretli olarak yaptırmak isterseniz; https://www.cliaweb.com/sunucu-optimizasyon.html

    İyi çalışmalar.
  • 31-05-2022, 07:12:43
    #5
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    BySiriUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar iyi çalışmalar arkadaşlar.
    bir müşterimiz için mail sistemi arayışındayız.
    mail hesabı oluşturma
    mail kontrolü
    toplu mail gönderimi gibi özellikler isteniyor.
    daha önce yandex kullanıp memnun kalmamışlar.
    Alondark54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yandex bizde kullanıyoruz başka yere geçmeyi düşünüyoruz şu sıralar çok sıkıntı eğer bulursanız düzgün bir yer bizde bakmak isteriz
    Merhabalar,

    Yandex Kurumsal Kullanımı ile ilgili düzgün konfigrasyonlar sonrasında memnun kalmayan kişi sayısı yok denecek kadar az seviyededir.
    Sizin mevcut durumlarınızı inceleyip gerekli düzenlenmesi gereken yerler var ise optimizasyonlarını yapabilirim. ( bu konuda yüzlerce referansım vardır )
    Değiştirmek istiyorsanız da Google Workspace ( aylık abonelik bedeli 28TLden başlıyor ) öneririm. Kurulum, konfigrasyon, taşıma ve sorunsuz şekilde anahtar teslim hizmeti de verebilirim.

    Düşünürseniz iletişime geçebilirsiniz.
    İyi Çalışmalar.