Selamlar,

Kurumsal ortamlarda linux altyapılı mail sistemleri beklentiyi çok karşılamamaktadır. Office 365 üzerinden Exchange Online hizmetini önerebilirim. Kullanıcı başı 50GB mailbox kotası, anti spam/anti phsining ve karantina ile mail güvenliğinin sağlanması, tüm cihazlarda aynı mail deneyimi (mobilde okuduğun outlookda da okunmuş olur), takvim paylaşımı vs. vs. bir sürü özelliği bulunmaktadır. Toplu mail gönderimi içinde ayarlanabilir fakat toplu mail göndermenin farklı dengeleri bulunmaktadır. Olmayan adreslere vs. mail gönderiyorsanız spama düşme ihtimaliniz artar.

Lisanslama ve konfigürasyonlar konusunda yardıma ihtiyacınız olursa benimle pm ile iletişime geçebilirsiniz.