acaba sorun ne olabilir?
siteme giremiyorum
4
●518
- 19-02-2009, 09:02:52arkadaşlar siteme giriş yapmak istedigimde sayfa bulunamadı hatası alıyorum dün akşam üzerinden itibaren.serverda sorun vardır filan diye düşündüm ama biraz bekledikten sonra proxy ile girmek geldi aklıma,bu kez girebildim.yani normal şekilde girmiyor ama proxy ile girebiliyorum siteye.modemi 2-3 kez resetledim ama degişen bişey yok,haala giremiyorum
acaba sorun ne olabilir?
- 19-02-2009, 18:55:29yukarıda da söyledigim gibi zaten 2-3 kez reset attım modeme.13 sitemde denedim,sadece birisine giremiyorum
o da yeni servera taşıdıgım sitem.benim tahminim ip ban,ve bu gece 12-01 gibi düzelmesini bekliyorum yani 24 saatlik bi ip ban yedim diye düşünüyorum.ama sizlerede sorayım dedim hani başka bişeyden de olabilir diye.
ayrıca bu siteye girecem diye ttnet dnslerini kullanmam gerekiyorsa,siteyi kapatırım daha iyi