• 19-02-2009, 09:02:52
    #1
    arkadaşlar siteme giriş yapmak istedigimde sayfa bulunamadı hatası alıyorum dün akşam üzerinden itibaren.serverda sorun vardır filan diye düşündüm ama biraz bekledikten sonra proxy ile girmek geldi aklıma,bu kez girebildim.yani normal şekilde girmiyor ama proxy ile girebiliyorum siteye.modemi 2-3 kez resetledim ama degişen bişey yok,haala giremiyorum acaba sorun ne olabilir?
  • 19-02-2009, 11:03:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    telekomun dns lerini kullan
    195.175.39.39
    195.175.39.40

    belki çözüm olabilir.
  • 19-02-2009, 17:21:38
    #3
    kendi sitem haricinde heryer açılıyor,dns ile ne alakası olabilir ki yani siteye özel bi dns sorunu daha önce hiç görmedim ayrıca bu siteye girecem diye ttnet dnslerini kullanmam gerekiyorsa,siteyi kapatırım daha iyi
  • 19-02-2009, 17:27:01
    #4
    modeme reset atsana fatih, ttnetten kaynaklanıyor, dün bende giremedim uzun bir süre
  • 19-02-2009, 18:55:29
    #5
    yukarıda da söyledigim gibi zaten 2-3 kez reset attım modeme.13 sitemde denedim,sadece birisine giremiyorum o da yeni servera taşıdıgım sitem.benim tahminim ip ban,ve bu gece 12-01 gibi düzelmesini bekliyorum yani 24 saatlik bi ip ban yedim diye düşünüyorum.ama sizlerede sorayım dedim hani başka bişeyden de olabilir diye.