arkadaşlar siteme giriş yapmak istedigimde sayfa bulunamadı hatası alıyorum dün akşam üzerinden itibaren.serverda sorun vardır filan diye düşündüm ama biraz bekledikten sonra proxy ile girmek geldi aklıma,bu kez girebildim.yani normal şekilde girmiyor ama proxy ile girebiliyorum siteye.modemi 2-3 kez resetledim ama degişen bişey yok,haala giremiyorum acaba sorun ne olabilir?