• 15-01-2007, 16:13:38
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaşlar merhaba kayakoyu kuruyorum mjturkiyenin çevirdiği türkçe dil dosyasını atıyorum ama türkçe karakter hatası veriyor nasıl çözerim bu sorunu acıl düzeltmem gerekiyor şimdiden teşekkürler
  • 22-09-2007, 17:03:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bence utf-8 kısmını boş geçme dostum