arkadaşlar merhaba kayakoyu kuruyorum mjturkiyenin çevirdiği türkçe dil dosyasını atıyorum ama türkçe karakter hatası veriyor nasıl çözerim bu sorunu acıl düzeltmem gerekiyor şimdiden teşekkürler