• 14-02-2009, 14:21:18
    #1
    Arkadaşlar xat.com dan alınan flash chatlerde banlandığınız anda nasıl bir kayıt sistemi kullanılıyor çözebilen var mı ?

    -Çerezleri ccleaner ile temizledim.
    -Modeme res attım ama yine de işlemiyor.Ne yapılabilir.
  • 14-02-2009, 14:35:54
    #2
    mac adresi olmasın ?
  • 14-02-2009, 14:37:53
    #3
    Flashla nasıl oluyorki mac adresini :S
  • 14-02-2009, 16:33:34
    #4
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flashla nasıl oluyorki mac adresini :S
    php ile alır

    xml ile okutuyordur
  • 14-02-2009, 17:46:55
    #5
    İnternette mac adresi değiştirme konuları var uygulasam bir sakatlık olmaz dimi ?