Arkadaşlar xat.com dan alınan flash chatlerde banlandığınız anda nasıl bir kayıt sistemi kullanılıyor çözebilen var mı ?
-Çerezleri ccleaner ile temizledim.
-Modeme res attım ama yine de işlemiyor.Ne yapılabilir.
Xat.com kayıt sistemi
4
●1.001
- 14-02-2009, 16:33:34