Arkadaşlar xat.com dan alınan flash chatlerde banlandığınız anda nasıl bir kayıt sistemi kullanılıyor çözebilen var mı ?

-Çerezleri ccleaner ile temizledim.
-Modeme res attım ama yine de işlemiyor.Ne yapılabilir.