• 09-02-2009, 13:46:06
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar hemen hemen devamlı yükselen hitlerimde aşırı derece düşüş yaşıyorum son bir aydır,neredeyse yarı yarıya düşüş var,sunucu değişikliğinin dışında sitemde başka bir değişiklik yok,devamlı aynı seviyede artarak giden hitlerimdeki düşüsün sebebi ne olabilir ? Böyle düşüş yaşayan arkadaşlar varmı ?
  • 09-02-2009, 13:47:51
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Okulların açılmasının etkisi var.
  • 09-02-2009, 13:51:43
    #3
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okullar açılmasının etkisi var.
    bu hiç aklıma gelmemişti. hitler baya yükselmişti ara dönemde az biraz düşmüş bugün dedim yine mi teşekkürler +R
  • 09-02-2009, 14:35:24
    #4
    aynen ya bende dün saat 10dan sonara filan onlinelar bianda düşmeye başladı la yinemi filtreye girdik dedim... hım benimde aklıma gelmedi okul işi (: sabaha erken kalkmak için tabi erken yattılar eee ilk gün birde (:lise hayatımı özledim bea ...
  • 09-02-2009, 15:13:19
    #5
    Okul'un etkisi oldugnu sanmıyorum cunku belirli kelimelerde bir cok site düşmüş.
  • 09-02-2009, 15:20:31
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okul'un etkisi oldugnu sanmıyorum cunku belirli kelimelerde bir cok site düşmüş.

    Ben kelimelerimde aynı yerimdeyim 65 k hitli sitem 2-3 gündür 45 k ya düştü.
  • 09-02-2009, 15:27:24
    #7
    KONU DIŞI:
    hitin düşmesi bir yana benim index sayımda azalıyo sürekli..3-4 tane sitem var her gün index sayım düşüyo..bunun sebebi ne acaba?
  • 09-02-2009, 15:31:19
    #8
    MyBB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KONU DIŞI:
    hitin düşmesi bir yana benim index sayımda azalıyo sürekli..3-4 tane sitem var her gün index sayım düşüyo..bunun sebebi ne acaba?
    Aynen Bende Aynı Sorunu Yaşıyorum
  • 09-02-2009, 15:35:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kelimelerimde aynı yerimdeyim 65 k hitli sitem 2-3 gündür 45 k ya düştü.
    site içeriği nedir ki ?