Hitlerde Düşüş Yaşayan Varmı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hitlerde Düşüş Yaşayan Varmı ?
12
●
1.185
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Hitlerde Düşüş Yaşayan Varmı ?
1
2
09-02-2009, 15:38:19
#10
_cRaZy_BoYs_
Üyeliği durduruldu
MyBB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
KONU DIŞI:
hitin düşmesi bir yana benim index sayımda azalıyo sürekli..3-4 tane sitem var her gün index sayım düşüyo..bunun sebebi ne acaba?
Aynı sorunu bende fark ettim. Dün sitemin index sayısı 10K iken bugün 7K ya düşmüş ve hergün siteme uğrayan bot 2 gündür gelmiyor.
09-02-2009, 15:40:08
#11
MikhaiLBeLicoff
Üyeliği durduruldu
bende nedense yükseliş var
09-02-2009, 15:42:14
#12
MyBB
_cRaZy_BoYs_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynı sorunu bende fark ettim. Dün sitemin index sayısı 10K iken bugün 7K ya düşmüş ve hergün siteme uğrayan bot 2 gündür gelmiyor.
evet yaa.bot banada gelmiyor hiç..googlebottan ziyade yahoo,altavista falanda uğramıyo
09-02-2009, 16:33:16
#13
CyberDisposer
Hitlerim yükseldi. Yani okulun bir etkisi yok. Dalgalanma var.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler