• 10-01-2007, 13:26:57
    #1
    Bu xml yi webe nasıl atabiliriz.Bilgisayarımızda tarayıcımız ile açtıgımızda aldıgımız görüntüyü web de nasıl yansitabilirz? .htm ve .html denedim ama renkler falan olmadı yardım edebilecek olan var mı ?
  • 10-01-2007, 13:30:15
    #2
    message.log var onunla birlikte atmayı dene
  • 10-01-2007, 17:36:55
    #3
    Olay ßitmiştir Teşekkür ettim Hostßank ..
  • 11-01-2007, 01:51:49
    #4
    Bunları rahatlıkla editleyecegimiz ve kaydedebileceğimiz bir program var mı?

    Buldum da bir iki tane işe yaramadılar.
  • 11-01-2007, 01:56:07
    #5
    o kadar detayı lazım olmadı hocam bilmiyorum malesef