Msndeki iLeti geçmişi .xmL - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msndeki iLeti geçmişi .xmL
4
●
998
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Msndeki iLeti geçmişi .xmL
10-01-2007, 13:26:57
#1
H4k4nn
Bu xml yi webe nasıl atabiliriz.Bilgisayarımızda tarayıcımız ile açtıgımızda aldıgımız görüntüyü web de nasıl yansitabilirz? .htm ve .html denedim ama renkler falan olmadı yardım edebilecek olan var mı ?
10-01-2007, 13:30:15
#2
CaLViN
message.log var onunla birlikte atmayı dene
10-01-2007, 17:36:55
#3
H4k4nn
Olay ßitmiştir Teşekkür ettim Hostßank ..
11-01-2007, 01:51:49
#4
nurullah
Bunları rahatlıkla editleyecegimiz ve kaydedebileceğimiz bir program var mı?
Buldum da bir iki tane işe yaramadılar.
11-01-2007, 01:56:07
#5
CaLViN
o kadar detayı lazım olmadı hocam
bilmiyorum malesef
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler