Konu
Msndeki iLeti geçmişi .xmL
10-01-2007, 13:26:57
#1
H4k4nn
Bu xml yi webe nasıl atabiliriz.Bilgisayarımızda tarayıcımız ile açtıgımızda aldıgımız görüntüyü web de nasıl yansitabilirz? .htm ve .html denedim ama renkler falan olmadı yardım edebilecek olan var mı ?