Bu xml yi webe nasıl atabiliriz.Bilgisayarımızda tarayıcımız ile açtıgımızda aldıgımız görüntüyü web de nasıl yansitabilirz? .htm ve .html denedim ama renkler falan olmadı yardım edebilecek olan var mı ?