• 01-02-2009, 01:38:17
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaslar sitemde joomla kurdum bir tema buldum yukledim ama sayfanın en üstünde su hatayı veriyor

    Warning: ini_set() has been disabled for security reasons in /home/--------/public_html/tr/templates/rt_chromatophore/rt_rokmenu.php on line 7

    oradaki kodlar
    1 <?php
    2
    3 defined( '_VALID_MOS' ) or die( 'Direct Access to this location is not
    allowed.' );
    4
    5
    6 //mosShowListMenu('mainmenu'); // currently hard-coded to mainmenu
    7 ini_set('arg_separator.output','&amp;');

    class RokMenu {
    var $_menutype;
    var $_module_type;
    var $_openall;
    var $_start;
    var $_end;
    var $_open;
    var $_class_sfx;
    var $_menu_sfx;
    var $_menu_name;
    var $_menu_name_extra;
    var $_output;
    var $_showmenuname;
    var $_indents;
    ....

    nasıl düzeltebilirim yardım edermisiniz acaba? tesekkürler simdiden
  • 01-02-2009, 13:31:34
    #2
    üst menülerden birinin menü tipi seperator(ayraç) olarak tanımlanmış büyük ihtimalle. orayı kontrol edip tipini değiştiriniz.
  • 01-02-2009, 16:06:27
    #3
    Hazırlamakta olduğum siteme ilk önce Joomla kurdum.En az 10 tanede tema denedim hepsi hatalı veya bozuk.Parametreler doğru verilmemiş,yer gösterilmemiş .Yardım alabileceğin çok fazla yer yok .Joomla kadar berbat bir kurulum daha görmedim.Sana tavsiyem vazgeç joomla dan.Sitene uygun daha iyi kurulumlar ve temalar bul..

    İyi Çalışmalar...
  • 01-02-2009, 20:51:47
    #4
    milyonlarca insan boşuna kullanıyor yani? ne güldüm ya

    Egec4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazırlamakta olduğum siteme ilk önce Joomla kurdum.En az 10 tanede tema denedim hepsi hatalı veya bozuk.Parametreler doğru verilmemiş,yer gösterilmemiş .Yardım alabileceğin çok fazla yer yok .Joomla kadar berbat bir kurulum daha görmedim.Sana tavsiyem vazgeç joomla dan.Sitene uygun daha iyi kurulumlar ve temalar bul..
    İyi Çalışmalar...
  • 01-02-2009, 20:55:43
    #5
    çözümü şöyle
    ini_set('arg_separator.output','&amp;'); bunu

    #ini_set('arg_separator.output','&amp;'); bunla değişin.
    veya @ini_set('arg_separator.output','&amp;'); bu şekilde değişin.
  • 01-02-2009, 20:57:28
    #6
    Egec4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazırlamakta olduğum siteme ilk önce Joomla kurdum.En az 10 tanede tema denedim hepsi hatalı veya bozuk.Parametreler doğru verilmemiş,yer gösterilmemiş .Yardım alabileceğin çok fazla yer yok .Joomla kadar berbat bir kurulum daha görmedim.Sana tavsiyem vazgeç joomla dan.Sitene uygun daha iyi kurulumlar ve temalar bul..

    İyi Çalışmalar...
    sizdeki hatalar sunucuda ini_set fonksiyonun güvenlik nedeni ile kaldırılmış olmasındandır muhtemelen. Bu yüzden başkalarını yapamadığınız veya bilginizin yetmediği sistemlerde yanlış yönlendirmeyin bence.
  • 01-02-2009, 23:49:22
    #7
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çözümü şöyle
    ini_set('arg_separator.output','&amp;'); bunu

    #ini_set('arg_separator.output','&amp;'); bunla değişin.
    veya @ini_set('arg_separator.output','&amp;'); bu şekilde değişin.




    çok tesekkür ederim kardesim cok makbule gecti bayagı dua ettim sagolasın