Hazırlamakta olduğum siteme ilk önce Joomla kurdum.En az 10 tanede tema denedim hepsi hatalı veya bozuk.Parametreler doğru verilmemiş,yer gösterilmemiş .Yardım alabileceğin çok fazla yer yok .Joomla kadar berbat bir kurulum daha görmedim.Sana tavsiyem vazgeç joomla dan.Sitene uygun daha iyi kurulumlar ve temalar bul..
İyi Çalışmalar...
sizdeki hatalar sunucuda ini_set fonksiyonun güvenlik nedeni ile kaldırılmış olmasındandır muhtemelen. Bu yüzden başkalarını yapamadığınız veya bilginizin yetmediği sistemlerde yanlış yönlendirmeyin bence.