• 28-01-2009, 15:52:50
    #1
    İyi günler arkadaşlar merak ettiğim birşey var farkındaysanız wordpress, jquery ve mootools sitelerinde reklam yok bunlar nasıl para kazanıyorlar?
  • 28-01-2009, 16:02:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    zaten verilen kütüphanelerden sizin kullandıklarınız, küçük uygulamalar.

    örneğin jquery ile kurulan extension ve uygulamalar örneğin (bbc) gibi sitelerde kullanılıyor.
    zaten işin en sevdiğim yanı da, flash ile yapılabilen uygulamaların client tarafında php gibi yazılımlara çıktı olarak üretilebilmesi ve css ile tasarlanabilmesi ne güzel bir şey.
  • 28-01-2009, 16:03:45
    #3
    Bağışlarla kazanıyorlar. Yurtdışında yaşayanlar bu tarz uygulamalara bağış yapıyorlar diye biliyorum.
  • 28-01-2009, 16:03:45
    #4
    berkay_y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi günler arkadaşlar merak ettiğim birşey var farkındaysanız wordpress, jquery ve mootools sitelerinde reklam yok bunlar nasıl para kazanıyorlar?
    Sponsorlar sayesinde

    Sponsor illa reklam vermek zorunda değil
  • 28-01-2009, 18:20:48
    #5
    Wikinin bağışlarla bir kaç milyon dolar topladığını gördüm. Bunun yanı sıra sponsor bunlardan nasıl faydalanıyorki ? Mesela sponsora özel kodlarmı geliştiriyorlar?
  • 28-01-2009, 18:28:17
    #6
    berkay_y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wikinin bağışlarla bir kaç milyon dolar topladığını gördüm. Bunun yanı sıra sponsor bunlardan nasıl faydalanıyorki ? Mesela sponsora özel kodlarmı geliştiriyorlar?

    Olabilir

    Neden mail atıp sormıyorsun . Cevap vericeklerdir bence
  • 28-01-2009, 18:56:42
    #8
    Sponsorlar sayesinde Kazanıyorlar.Reklam gibi dertleri yok zaten.
  • 28-01-2009, 19:08:40
    #9
    wikipedia bağışlar ile 6 milyonu aşkın bağış topladı devam etse daha alacaktı ama yeter dedi ve bunun ne kadarını nerde kullanağını yazdı açıkladı..mesela google bu sene firefoxa 50 milyon dolar bağışladı.

    wordpress de yanılmıyorsam ücretli olan özel sistemler var mesela adsense kodu koymak istiyorsan belli ücret ödeyip java kodlarını aktif edebiliyorsun..bi kaç özellik daha var