zaten verilen kütüphanelerden sizin kullandıklarınız, küçük uygulamalar.

örneğin jquery ile kurulan extension ve uygulamalar örneğin (bbc) gibi sitelerde kullanılıyor.
zaten işin en sevdiğim yanı da, flash ile yapılabilen uygulamaların client tarafında php gibi yazılımlara çıktı olarak üretilebilmesi ve css ile tasarlanabilmesi ne güzel bir şey.