• 22-12-2006, 22:51:35
    #1
    Arkadaşlar Benim 1 linux birde windows resellerim var siteme AWBS kurmak istiyorum.Malum fiyatı biraz yüksek olduğu için tercihte zorlanıyorum.AWBS kullanan arkadaşlar bana yardımcı olursa sevinirim.

    BU sistemi tercih ediyormusunuz (+) (-) yanları nelerdir...

    şimdiden bilgiler için TEŞEKKÜRLER...
  • 22-12-2006, 23:06:25
    #2
    Kullanmıyorum ama sağlam bir host portalı.Bütün özellikleri var.Tavsiye ederim.Yalnız win. sunucuda çalışmaz
  • 22-12-2006, 23:10:40
    #3
    Tamam linux sunucumda var önemli değil sadece almama yani o kadar para vermeme değermi onu araştırıyorum
  • 22-12-2006, 23:27:28
    #4
    değer değmesine ama kendine özel scriptte yaptırabilirsin.awbs kurarsan ona özel tema yapman gerekir.o seni uğraştırır.hazır temaları çok klasikleşti.Bu arada resellerin varsa awbs kurma derim.İşlerini artır kendi serverına geç ondan sonra al derim
  • 24-12-2006, 20:35:20
    #5
    Neden resellerde bi sorun mu çıkarır sanırım sadece bir kaç fonksiyonu çalışmıyor resellerde:ayrıca büyümem içinde güzel bi site gerekir zaten AWBS kurduktan 1 kaç ay sonra alacağım server