Arkadaşlar Benim 1 linux birde windows resellerim var siteme AWBS kurmak istiyorum.Malum fiyatı biraz yüksek olduğu için tercihte zorlanıyorum.AWBS kullanan arkadaşlar bana yardımcı olursa sevinirim.
BU sistemi tercih ediyormusunuz (+) (-) yanları nelerdir...
şimdiden bilgiler için TEŞEKKÜRLER...
AWBS Sistemi hakkında?
4
●564