değer değmesine ama kendine özel scriptte yaptırabilirsin.awbs kurarsan ona özel tema yapman gerekir.o seni uğraştırır.hazır temaları çok klasikleşti.Bu arada resellerin varsa awbs kurma derim.İşlerini artır kendi serverına geç ondan sonra al derim