• 19-01-2009, 10:34:26
    #1
    merhaba arkadaşlar
    yaklaşık admin üyeligim 1 haftadır kayıp
    ve sabah sitemde bu yazı vardı

    HACKED BY DEADMASTER admin üyeligini bi şekilde aldım ve düzelttim dikkatli olmanızı tavsiye ederim

    ve bu kişi r10 dan biri ,mailleri tutuyor aynı maili kullanıyorlar
    tam emin oldugumda burada yazıcam ve onu banlatcam...
  • 19-01-2009, 11:16:48
    #2
    Uyarın içim sapl.Bizde artık elimizden geldiğince dikkatli oluruz
  • 19-01-2009, 11:22:14
    #3
    bunların önünü kesmenin tek yolu mahkemeye vermek.. Artık Türkiyede de birşeyler değişiyor..
  • 19-01-2009, 11:25:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Merhbalar,
    Nasıl bir önlem alınmalı ki, siz admin şifrem kayıp diyorsunuz, siz kendiniz vermediğine göre demek ki scriptte bulunan bir açıktan veya serverdan kaynaklı bir sorundan siteniz hacklenmiş.
    Ben bu konunun, kişinin reklamını yapmaktan başka hiçbir işe yaramıyacağını anlıyorum..
  • 19-01-2009, 14:13:49
    #5
    hacklenme scrpt açıklı oldugunu düşünmüyorum
    admin üyeligi çalınmış ve daha sonra mail adresini degiştirmiş

    neden yaptıgını bilmiyorum,kimseye zararım kesinlikle olmaz,
  • 19-01-2009, 14:20:50
    #6
    geçmiş olsun dikkatli olmak lazım tabi
  • 19-01-2009, 18:42:27
    #7
    sagol
  • 19-01-2009, 18:48:18
    #8
    mail adresini çalarak yapmış olaabilir,ama yinede şifrelerimize ve internete girdiğimiz yerlere dikkat etmeliyiz keylogger vb. programlar olabilir

    geçmiş olsun.
  • 19-01-2009, 19:24:07
    #9
    deadmaster mi bu konuyu okuyorsan beni hatırladın umarım.. sevgilerle evladım..