• 20-01-2009, 10:20:15
    #19
    MertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu herif bizimde reselde'ki sitelere index atmıştı da bir zarar gelmedi çok şükür kurtardık.Aksi durumda ensesinde olucaktım.Mahkemeye vericeksin ki bak bir daha yapıyorlar mı...
    Şimdi ertelersen birdahakine çok geç olabilir
  • 21-01-2009, 11:19:00
    #20
    siteye girdim baktım sorun yok
    sayfayı yeniledim hacked by bilmem ne diye yazı çıktı hemen admin girişini hallettim geri aldım düzelttim..
  • 21-01-2009, 11:21:29
    #21
    Dead öpüyorum seni canım
  • 21-01-2009, 11:22:17
    #22
    Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dead öpüyorum seni canım
    öp bakalım
  • 02-10-2010, 15:23:30
    #23
    öncelikle geçmiş olsun piyasadan indirip kurduğunuz sistemlerde shell oldugundan sitelerinize rahatlıkla girile biliyor bazıları bunun adına hack diyor alakası yoktur aynı zamanda php.ini on konumunda ise serverde bir çok shell ile gezemez belki hostta bir takım isler yapabilir ama server yada resellerde işe yaramaz ama php.ini off ise işte ozaman serverde gider resellerde bu yüzden reseller veya host alırken versiyonlara dikkat edin php.ini amacı eski versiyonları çalıştırmak için off konumunda olmasıdır çogu kişi kendi suçu olmadan bu yüzden hacklenir mesela bir kendini hacker sanan adam vb shell basmış bende x.com a bunu kurdum ve o reseller hatta o server de nekadar site varsa hepsini alabilir suç benim ama ceremesini tüm siteler ceker burda genel sorun server resel yada host aldıgınız makinadadır.
  • 02-10-2010, 15:41:38
    #24
    Neredeyse 2 yıl önceki konuyu hortlatmışsınız.
  • 02-10-2010, 15:51:38
    #25
    aslında bu tür insanları hiç bekletmeden savcılığa sevk etmek gerekli
  • 02-10-2010, 16:00:24
    #26
    LLL
    Üyeliği durduruldu
    Deadmaster bıraktı bu işleri diye biliyorum halen devam ediyormu ediyorsa ben çekerim kenara uzak değil 15-20 dklık yer bana bulunduğu yer?


    Edit : nerden buldunuz bu konuyu yahu

    Alt 19-01-2009, 10:34:26
  • 02-10-2010, 17:23:48
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hortlatmamış resmen konunun ruhunu çağırmış arkadaş