• 20-12-2006, 15:16:35
    #1
    Misafir
    Arkadaşlar ; Kafamda Güzel Bir Proje Var.

    Şu Günlerde Heryerde Gördüğümüz ''İllegal'' Site Açış insanlar , mp3 yayını vs...

    Heryerde Webmaster'ler kötüleniyor.

    + Google'ın Gözünde de 5 kuruşluk Değerimiz Yok..
    + Webmasterlik iş olarak Değil , Hobi Olarak Gösterilmeye Çalışılıyor.
    -----

    Bunları Düşündüm ve Güzel Bir Webmaster Biriği Kurmaya Karar Verdim.
    Bir nevi Toplanıp Hakkımızı Arayacağız..

    KESİNLİKLE maddi Amaç Gütmeden Bir Site Yapacağım ve Bu Siteye Haklarımızı ( Bizim de Normal insan Olduğumuzu , Web Tasarım ve WebMaster'liğin Bir Meslek , Ekmek Kapısı Olduğunu.. , Zaten Birçok Köstek var iken Artık Halk'ın da Bize Kötü Baktığını , Nasıl Para Kazandığımızı ( adsense vs. ) Yazacağım.. Ve Bu Site Adresini Yazarlara , Televizyon programcılarına Vs. Mail Olarak Atacağım ( ne Yapıp Yapıp medyaya Düşüreceğim...

    Sizden Destek Bekliyorum. Ve Güzel Makale Tarzında Yazılarınızı Paylaşmanızı istiyorum.

    İmla Kurallarına Uygun, Halimizi Anlatan Güzel Yazılarınızı Yayınlayacağım..

    Tekrar Söylüyorum | Ne Bir Adsense Reklamı , Ne Bir PopUp Ne de Bir Reklam Olmayacak Sitede.. Aklımda Güzel de Bir İsim Var...

    Görüşlerinizi Alabilir miyim ?
  • 20-12-2006, 15:29:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güzel bir proje halk internetten para kazananları *********** gibi görüyor bence.
  • 20-12-2006, 15:34:23
    #3
    bir defa webmaster aleminde tanınan sevilen birisi olcaksınki diğer wm ler arkanda dursun.
    ikincisi ise site ile olcak iş değil
    kurulcaksa derken kurulmalı ancak ozaman birileri ciddiye alır.
    yoksa ona bakarsan r10.net te webmaster birliği gibi birşey.
    dedigim gibi hukiki kimliği olmayan bir birlik kurumlarda ciddiye alınmaz
  • 20-12-2006, 15:37:35
    #4
    Misafir
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir defa webmaster aleminde tanınan sevilen birisi olcaksınki diğer wm ler arkanda dursun.
    ikincisi ise site ile olcak iş değil
    kurulcaksa derken kurulmalı ancak ozaman birileri ciddiye alır.
    yoksa ona bakarsan r10.net te webmaster birliği gibi birşey.
    dedigim gibi hukiki kimliği olmayan bir birlik kurumlarda ciddiye alınmaz
    Görüşün için Teşekkür Ederim.
    Yazılı ve Görsel Medyada Şuan Bağlantılarım Var.
    Düşünceli Bir Yazarımız ÇCKPRNSu Haberini Manşet Yaptığımız Gibi Bu Tür Bir Girişiminde Destek Olma Sözü verdi..
  • 20-12-2006, 16:22:44
    #5
    Bence burada söylemene gerek yok çünkü bir site açacaksın açtıktan sonra yardım isteyebilirsin. HolyBoy'un da dediği gibi dernek olmalı cidden
  • 20-12-2006, 16:34:51
    #6
    Misafir
    Ayrıca arkana büyük wmlerden birkaç tane alacaksın ki açılışta onların da çevresi seni desteklesin ve projen büyüsün...

    Ayrıca açacağım yerine açtım adres burada kurallar şunlar filan yazsan daha iyi olur...

    Başarılar...
  • 20-12-2006, 18:03:55
    #7
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir defa webmaster aleminde tanınan sevilen birisi olcaksınki diğer wm ler arkanda dursun.
    ikincisi ise site ile olcak iş değil
    kurulcaksa derken kurulmalı ancak ozaman birileri ciddiye alır.
    yoksa ona bakarsan r10.net te webmaster birliği gibi birşey.
    dedigim gibi hukiki kimliği olmayan bir birlik kurumlarda ciddiye alınmaz
    kanka tamamda dediğin gibi sevilen, webmaster aleminde tanınan, bize örnek olacak kim var?
    bi amirim var, o da kasmaz böyle şeyler için

    aslında bırakın böyle kalsın, çok su yüzüne çıkmayalım, daha toplumun bi kısmı "webmasterlik" gibi bir sektörün olduğunu bilmiyor, öylede kalsın
  • 20-12-2006, 18:04:19
    #8
    iyi bir fikir bence de ama arkadaşlarında dediği gibi resmi bir kurum olsa dernek gibi daha etkili olabilir
  • 21-12-2006, 08:49:01
    #9
    sözde kalacak gibi öyle site açıp adam toplamakla olmaz bu konun araksında duracak sın , zaten böyle bi topluluk resmi olmaz ki buda sorun yaratır