Arkadaşlar ; Kafamda Güzel Bir Proje Var.
Şu Günlerde Heryerde Gördüğümüz ''İllegal'' Site Açış insanlar , mp3 yayını vs...
Heryerde Webmaster'ler kötüleniyor.
+ Google'ın Gözünde de 5 kuruşluk Değerimiz Yok..
+ Webmasterlik iş olarak Değil , Hobi Olarak Gösterilmeye Çalışılıyor.
-----
Bunları Düşündüm ve Güzel Bir Webmaster Biriği Kurmaya Karar Verdim.
Bir nevi Toplanıp Hakkımızı Arayacağız..
KESİNLİKLE maddi Amaç Gütmeden Bir Site Yapacağım ve Bu Siteye Haklarımızı ( Bizim de Normal insan Olduğumuzu , Web Tasarım ve WebMaster'liğin Bir Meslek , Ekmek Kapısı Olduğunu.. , Zaten Birçok Köstek var iken Artık Halk'ın da Bize Kötü Baktığını , Nasıl Para Kazandığımızı ( adsense vs. ) Yazacağım.. Ve Bu Site Adresini Yazarlara , Televizyon programcılarına Vs. Mail Olarak Atacağım ( ne Yapıp Yapıp medyaya Düşüreceğim...
Sizden Destek Bekliyorum. Ve Güzel Makale Tarzında Yazılarınızı Paylaşmanızı istiyorum.
İmla Kurallarına Uygun, Halimizi Anlatan Güzel Yazılarınızı Yayınlayacağım..
Tekrar Söylüyorum | Ne Bir Adsense Reklamı , Ne Bir PopUp Ne de Bir Reklam Olmayacak Sitede.. Aklımda Güzel de Bir İsim Var...
Görüşlerinizi Alabilir miyim ?
Büyük Webmaster Birliği
14
●1.095
- 20-12-2006, 15:34:23bir defa webmaster aleminde tanınan sevilen birisi olcaksınki diğer wm ler arkanda dursun.
ikincisi ise site ile olcak iş değil
kurulcaksa derken kurulmalı ancak ozaman birileri ciddiye alır.
yoksa ona bakarsan r10.net te webmaster birliği gibi birşey.
dedigim gibi hukiki kimliği olmayan bir birlik kurumlarda ciddiye alınmaz - 20-12-2006, 15:37:35MisafirGörüşün için Teşekkür Ederim.HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılı ve Görsel Medyada Şuan Bağlantılarım Var.
Düşünceli Bir Yazarımız ÇCKPRNSu Haberini Manşet Yaptığımız Gibi Bu Tür Bir Girişiminde Destek Olma Sözü verdi.. - 20-12-2006, 18:03:55kanka tamamda dediğin gibi sevilen, webmaster aleminde tanınan, bize örnek olacak kim var?HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi amirim var, o da kasmaz böyle şeyler için
aslında bırakın böyle kalsın, çok su yüzüne çıkmayalım, daha toplumun bi kısmı "webmasterlik" gibi bir sektörün olduğunu bilmiyor, öylede kalsın