HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir defa webmaster aleminde tanınan sevilen birisi olcaksınki diğer wm ler arkanda dursun.
ikincisi ise site ile olcak iş değil
kurulcaksa derken kurulmalı ancak ozaman birileri ciddiye alır.
yoksa ona bakarsan r10.net te webmaster birliği gibi birşey.
dedigim gibi hukiki kimliği olmayan bir birlik kurumlarda ciddiye alınmaz
Görüşün için Teşekkür Ederim.
Yazılı ve Görsel Medyada Şuan Bağlantılarım Var.
Düşünceli Bir Yazarımız ÇCKPRNSu Haberini Manşet Yaptığımız Gibi Bu Tür Bir Girişiminde Destek Olma Sözü verdi..