HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir defa webmaster aleminde tanınan sevilen birisi olcaksınki diğer wm ler arkanda dursun.
ikincisi ise site ile olcak iş değil
kurulcaksa derken kurulmalı ancak ozaman birileri ciddiye alır.
yoksa ona bakarsan r10.net te webmaster birliği gibi birşey.
dedigim gibi hukiki kimliği olmayan bir birlik kurumlarda ciddiye alınmaz
kanka tamamda dediğin gibi sevilen, webmaster aleminde tanınan, bize örnek olacak kim var?
bi amirim var, o da kasmaz böyle şeyler için

aslında bırakın böyle kalsın, çok su yüzüne çıkmayalım, daha toplumun bi kısmı "webmasterlik" gibi bir sektörün olduğunu bilmiyor, öylede kalsın