webtasrım kursuna gitmek istiyorum...
66
●3.752
- 12-01-2009, 20:54:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.arkadaşım şimdiye kadar gidenlerden memnun ayrılan doğrudürüst bişey öğrenen inanki görmedim. Ayrıca webtasarım evet güzel meslek ama aslında freelance e mahkum bi meslek. Yani kolay kolay bi firma yanına alıpta gewl maaşla benim sitemi yap demez. Ki başkasına yaptırsa müthiş kârlı olur. diyelim ki sen bi design firmasına girdin onlarda freelance kovalıyor. Ve kriz geldiğinde ilk darbeyi tasarımcılar yiyor. Gelelim uzun lafın kısasına bana kalırsa fırsatın varsa adam gibi bi yerde grafik kursuna yazıl. Çünkü grafik ile sabit bi yerde çalışman yükselmen daha mümkün. Özellikkle televizxyon kanallarında rahatlıkla iş bulursun ünvanın 6 ay - 1 yıl sonra sanat yönetmeni olur. Bu benim nacizane fikirim Ama şu da bi kesin web tasarım kurslarında hakkaten doğru dürüst bişey göstermiyorlar. Gösterseler bile internet cafe işine döndü her mahallede 2-3 tane web tasarımcı vardır. Her mahallede 2 tane forum sitesi vardır. Tanıştığınız arkadaşlarınızın 5 te 2 sinin kendine ait bi sitesi vardır. en kötü ihtimalde 10 da 1 inin de ad ve soyadından oluşan bir domaini vardır. Ama kapı kapı dolaş 3d model çizebiliyorum diyebilen elemanlar değil mahallede ilçede max. 5-10 tanedir. o kadar olmayan yerler bile olduğuna eminm. Konunun dışına çıktım biraz kusurum olduysa affola.
- 12-01-2009, 21:05:25Hocam benim zati bir şirketde çalışma gibi bir niyetim yok sadece kendi sitelerimi yapa bilcegim kadar ögrenmek istiyorumtmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2009, 22:41:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kardeş bırak kursu al eğitim cdleri var birsürü.Hepside çok faydalı kursta ne görüyorsan aynısını öğretiyorlar.Otur izle uygula.Kendine güveniyorsan yaparsın.Burda gördüğün profesyonel olarak adamlardan 1-2 tanesi belki kursa gitmiştir yada gitmemiştir
- 12-01-2009, 22:49:31Şimdi hocam birsi göstermeden pek algılayamıyorum aklıma takılan sorular olcak illaki....MertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2009, 23:02:48Anlıyorum tabiki.Sizin sıkıntınız teknik bilgi.Kişiden kişiye değişir tabi kimi kursa ihtiyaç duyar,ama internet üzerinden de sıkarak kendini sabrederek iyi yerlere gelebilirsinfrmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2009, 23:46:02Hocam sen anlıyorsun galibaMertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu işlerden bana önayak olurmusun bişiler ögretirmsin zati istanbul anadolu yakasında oturuyorsa buluşur internet cafeye felan gideriz?
- 12-01-2009, 23:56:46Demekki büyük bir yaraya bastım zannediyorum buna bir formul bulmak şart oldu valla
bu işlerden bana önayak olurmusun bişiler ögretirmsin zati istanbul anadolu yakasında oturuyorsa buluşur internet cafeye felan gideriz?
