• 12-01-2009, 20:54:31
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşım şimdiye kadar gidenlerden memnun ayrılan doğrudürüst bişey öğrenen inanki görmedim. Ayrıca webtasarım evet güzel meslek ama aslında freelance e mahkum bi meslek. Yani kolay kolay bi firma yanına alıpta gewl maaşla benim sitemi yap demez. Ki başkasına yaptırsa müthiş kârlı olur. diyelim ki sen bi design firmasına girdin onlarda freelance kovalıyor. Ve kriz geldiğinde ilk darbeyi tasarımcılar yiyor. Gelelim uzun lafın kısasına bana kalırsa fırsatın varsa adam gibi bi yerde grafik kursuna yazıl. Çünkü grafik ile sabit bi yerde çalışman yükselmen daha mümkün. Özellikkle televizxyon kanallarında rahatlıkla iş bulursun ünvanın 6 ay - 1 yıl sonra sanat yönetmeni olur. Bu benim nacizane fikirim Ama şu da bi kesin web tasarım kurslarında hakkaten doğru dürüst bişey göstermiyorlar. Gösterseler bile internet cafe işine döndü her mahallede 2-3 tane web tasarımcı vardır. Her mahallede 2 tane forum sitesi vardır. Tanıştığınız arkadaşlarınızın 5 te 2 sinin kendine ait bi sitesi vardır. en kötü ihtimalde 10 da 1 inin de ad ve soyadından oluşan bir domaini vardır. Ama kapı kapı dolaş 3d model çizebiliyorum diyebilen elemanlar değil mahallede ilçede max. 5-10 tanedir. o kadar olmayan yerler bile olduğuna eminm. Konunun dışına çıktım biraz kusurum olduysa affola.
  • 12-01-2009, 21:05:25
    #11
    tmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım şimdiye kadar gidenlerden memnun ayrılan doğrudürüst bişey öğrenen inanki görmedim. Ayrıca webtasarım evet güzel meslek ama aslında freelance e mahkum bi meslek. Yani kolay kolay bi firma yanına alıpta gewl maaşla benim sitemi yap demez. Ki başkasına yaptırsa müthiş kârlı olur. diyelim ki sen bi design firmasına girdin onlarda freelance kovalıyor. Ve kriz geldiğinde ilk darbeyi tasarımcılar yiyor. Gelelim uzun lafın kısasına bana kalırsa fırsatın varsa adam gibi bi yerde grafik kursuna yazıl. Çünkü grafik ile sabit bi yerde çalışman yükselmen daha mümkün. Özellikkle televizxyon kanallarında rahatlıkla iş bulursun ünvanın 6 ay - 1 yıl sonra sanat yönetmeni olur. Bu benim nacizane fikirim Ama şu da bi kesin web tasarım kurslarında hakkaten doğru dürüst bişey göstermiyorlar. Gösterseler bile internet cafe işine döndü her mahallede 2-3 tane web tasarımcı vardır. Her mahallede 2 tane forum sitesi vardır. Tanıştığınız arkadaşlarınızın 5 te 2 sinin kendine ait bi sitesi vardır. en kötü ihtimalde 10 da 1 inin de ad ve soyadından oluşan bir domaini vardır. Ama kapı kapı dolaş 3d model çizebiliyorum diyebilen elemanlar değil mahallede ilçede max. 5-10 tanedir. o kadar olmayan yerler bile olduğuna eminm. Konunun dışına çıktım biraz kusurum olduysa affola.
    Hocam benim zati bir şirketde çalışma gibi bir niyetim yok sadece kendi sitelerimi yapa bilcegim kadar ögrenmek istiyorum
  • 12-01-2009, 22:41:00
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeş bırak kursu al eğitim cdleri var birsürü.Hepside çok faydalı kursta ne görüyorsan aynısını öğretiyorlar.Otur izle uygula.Kendine güveniyorsan yaparsın.Burda gördüğün profesyonel olarak adamlardan 1-2 tanesi belki kursa gitmiştir yada gitmemiştir
  • 12-01-2009, 22:49:31
    #13
    MertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş bırak kursu al eğitim cdleri var birsürü.Hepside çok faydalı kursta ne görüyorsan aynısını öğretiyorlar.Otur izle uygula.Kendine güveniyorsan yaparsın.Burda gördüğün profesyonel olarak adamlardan 1-2 tanesi belki kursa gitmiştir yada gitmemiştir
    Şimdi hocam birsi göstermeden pek algılayamıyorum aklıma takılan sorular olcak illaki....
  • 12-01-2009, 23:02:48
    #14
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi hocam birsi göstermeden pek algılayamıyorum aklıma takılan sorular olcak illaki....
    Anlıyorum tabiki.Sizin sıkıntınız teknik bilgi.Kişiden kişiye değişir tabi kimi kursa ihtiyaç duyar,ama internet üzerinden de sıkarak kendini sabrederek iyi yerlere gelebilirsin
  • 12-01-2009, 23:46:02
    #15
    MertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlıyorum tabiki.Sizin sıkıntınız teknik bilgi.Kişiden kişiye değişir tabi kimi kursa ihtiyaç duyar,ama internet üzerinden de sıkarak kendini sabrederek iyi yerlere gelebilirsin
    Hocam sen anlıyorsun galiba bu işlerden bana önayak olurmusun bişiler ögretirmsin zati istanbul anadolu yakasında oturuyorsa buluşur internet cafeye felan gideriz?
  • 12-01-2009, 23:52:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Aslında bende gitmek istiyorum ama en kaliteli eğitimi nerden alabilirim bilmiyorum araştırmak gerekir.
  • 12-01-2009, 23:56:46
    #17
    Demekki büyük bir yaraya bastım zannediyorum buna bir formul bulmak şart oldu valla
  • 13-01-2009, 00:00:22
    #18
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    istanbulda ismek var meslek edindirme kursları.. Sizin orda varmı boyle oluşumlar?