arkadaşım şimdiye kadar gidenlerden memnun ayrılan doğrudürüst bişey öğrenen inanki görmedim. Ayrıca webtasarım evet güzel meslek ama aslında freelance e mahkum bi meslek. Yani kolay kolay bi firma yanına alıpta gewl maaşla benim sitemi yap demez. Ki başkasına yaptırsa müthiş kârlı olur. diyelim ki sen bi design firmasına girdin onlarda freelance kovalıyor. Ve kriz geldiğinde ilk darbeyi tasarımcılar yiyor. Gelelim uzun lafın kısasına bana kalırsa fırsatın varsa adam gibi bi yerde grafik kursuna yazıl. Çünkü grafik ile sabit bi yerde çalışman yükselmen daha mümkün. Özellikkle televizxyon kanallarında rahatlıkla iş bulursun ünvanın 6 ay - 1 yıl sonra sanat yönetmeni olur. Bu benim nacizane fikirim Ama şu da bi kesin web tasarım kurslarında hakkaten doğru dürüst bişey göstermiyorlar. Gösterseler bile internet cafe işine döndü her mahallede 2-3 tane web tasarımcı vardır. Her mahallede 2 tane forum sitesi vardır. Tanıştığınız arkadaşlarınızın 5 te 2 sinin kendine ait bi sitesi vardır. en kötü ihtimalde 10 da 1 inin de ad ve soyadından oluşan bir domaini vardır. Ama kapı kapı dolaş 3d model çizebiliyorum diyebilen elemanlar değil mahallede ilçede max. 5-10 tanedir. o kadar olmayan yerler bile olduğuna eminm. Konunun dışına çıktım biraz kusurum olduysa affola.