• 04-09-2021, 12:00:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar, kendi elemanınla aramada bir sözleşme yapmak istiyorum, bunun için hazır sözleşme olan varmıdırdır elinde, ücretli ve ya ücretsiz.
    Elemanımı bir iş koluna ortak etmek istiyorum ve bunun için belli yüzdeler koyup hedef koymak istiyorum, 1 yıl boyunca geçerli olacak şekilde, o yüzdeyi ulaşmışsa devam edicem ulaşmamışsa sonlandırıcam.
    Teşekkür ederim şimdiden
  • 04-09-2021, 12:04:09
    #2
    Yaptığınız sözleşme de bir açık var ise sözleşmenin bir hükmü kalmayacaktır, imkanınız var ise avukata hazırlatmanız daha sağlıklı olacaktır.
  • 04-09-2021, 12:14:43
    #3
    Hocam sözleşmeler, taraflarının kanunu hükmündedir. Bu durumda hazır sözleşme sizi veya işçinizi zarara uğratabilir. Taraflara özel yazdırmanızı tavsiye ederim.
  • 04-09-2021, 12:22:29
    #4
    webajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, kendi elemanınla aramada bir sözleşme yapmak istiyorum, bunun için hazır sözleşme olan varmıdırdır elinde, ücretli ve ya ücretsiz.
    Elemanımı bir iş koluna ortak etmek istiyorum ve bunun için belli yüzdeler koyup hedef koymak istiyorum, 1 yıl boyunca geçerli olacak şekilde, o yüzdeyi ulaşmışsa devam edicem ulaşmamışsa sonlandırıcam.
    Teşekkür ederim şimdiden
    İşçi-işveren sözleşmesi mi yoksa ortaklık sözleşmesi mi hocam?
  • 04-09-2021, 14:00:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşçi-işveren sözleşmesi mi yoksa ortaklık sözleşmesi mi hocam?
    satış ortaklık sözleşmesi gibi hocam