Merhaba arkadaşlar, kendi elemanınla aramada bir sözleşme yapmak istiyorum, bunun için hazır sözleşme olan varmıdırdır elinde, ücretli ve ya ücretsiz.
Elemanımı bir iş koluna ortak etmek istiyorum ve bunun için belli yüzdeler koyup hedef koymak istiyorum, 1 yıl boyunca geçerli olacak şekilde, o yüzdeyi ulaşmışsa devam edicem ulaşmamışsa sonlandırıcam.
Teşekkür ederim şimdiden
Sözleşme Elinde olan
4
●69
- 04-09-2021, 12:00:55Üyeliği durduruldu
- 04-09-2021, 12:04:09Yaptığınız sözleşme de bir açık var ise sözleşmenin bir hükmü kalmayacaktır, imkanınız var ise avukata hazırlatmanız daha sağlıklı olacaktır.
- 04-09-2021, 12:22:29İşçi-işveren sözleşmesi mi yoksa ortaklık sözleşmesi mi hocam?webajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2021, 14:00:55Üyeliği durduruldusatış ortaklık sözleşmesi gibi hocamtab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle