webajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, kendi elemanınla aramada bir sözleşme yapmak istiyorum, bunun için hazır sözleşme olan varmıdırdır elinde, ücretli ve ya ücretsiz.
Elemanımı bir iş koluna ortak etmek istiyorum ve bunun için belli yüzdeler koyup hedef koymak istiyorum, 1 yıl boyunca geçerli olacak şekilde, o yüzdeyi ulaşmışsa devam edicem ulaşmamışsa sonlandırıcam.
Teşekkür ederim şimdiden
İşçi-işveren sözleşmesi mi yoksa ortaklık sözleşmesi mi hocam?