Merhabalar,
Hemen konuya giriyorum, arkadaşlar biz hosting ana sitemizin /index.php sini 2. plana koyduk önce /index.html açılacak şekilde yaptık.
Yani, Egebilisim İnternet Hizmetleri olarak ilk önce /index.html açılıyor ve oradaki resime geçiş linkleri koydurduk daha sonrada /index.php ye geçilecek şekilde ayarladık.
Ayrıca önerisi olan varse uygun görürsek uygulayabiliriz.
Bunun bize avantajı/dez avantajı nedir?
Teşekkürler
Zararı Olur Mu?
5
●323
- 08-01-2009, 18:13:55Üyeliği durduruldubence gayet uygun olmuş.
herhangi bir dezavantajı olacağını sanmıyorum.
Egebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-01-2009, 19:04:26Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim inş. yanlış birşeyler yapmamıştırıztirenium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle