• 08-01-2009, 17:10:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Hemen konuya giriyorum, arkadaşlar biz hosting ana sitemizin /index.php sini 2. plana koyduk önce /index.html açılacak şekilde yaptık.
    Yani, Egebilisim İnternet Hizmetleri olarak ilk önce /index.html açılıyor ve oradaki resime geçiş linkleri koydurduk daha sonrada /index.php ye geçilecek şekilde ayarladık.
    Ayrıca önerisi olan varse uygun görürsek uygulayabiliriz.
    Bunun bize avantajı/dez avantajı nedir?
    Teşekkürler
  • 08-01-2009, 18:13:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yok mu bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar?
  • 08-01-2009, 18:13:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bence gayet uygun olmuş.

    herhangi bir dezavantajı olacağını sanmıyorum.

    Egebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Hemen konuya giriyorum, arkadaşlar biz hosting ana sitemizin /index.php sini 2. plana koyduk önce /index.html açılacak şekilde yaptık.
    Yani, Egebilisim İnternet Hizmetleri olarak ilk önce /index.html açılıyor ve oradaki resime geçiş linkleri koydurduk daha sonrada /index.php ye geçilecek şekilde ayarladık.
    Ayrıca önerisi olan varse uygun görürsek uygulayabiliriz.
    Bunun bize avantajı/dez avantajı nedir?
    Teşekkürler
  • 08-01-2009, 19:04:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tirenium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence gayet uygun olmuş.
    herhangi bir dezavantajı olacağını sanmıyorum.
    Teşekkür ederim inş. yanlış birşeyler yapmamıştırız
  • 08-01-2009, 20:06:04
    #5
    Bildiğim gibi bir zararı olmaz. Büyük bir zararı olsa zaten r10'un kendisi bunu kullanmazdı dimi?
  • 08-01-2009, 20:11:59
    #6
    Herhangi bir zararı olmaz. Sonuçta İndex sayfası herkes yapabiliyor ve yapanda var.