Merhabalar,
Hemen konuya giriyorum, arkadaşlar biz hosting ana sitemizin /index.php sini 2. plana koyduk önce /index.html açılacak şekilde yaptık.
Yani,
Egebilisim İnternet Hizmetleri olarak ilk önce /index.html açılıyor ve oradaki resime geçiş linkleri koydurduk daha sonrada /index.php ye geçilecek şekilde ayarladık.
Ayrıca önerisi olan varse uygun görürsek uygulayabiliriz.
Bunun bize avantajı/dez avantajı nedir?
Teşekkürler