• 17-12-2008, 19:50:54
    #1
    Alexa kafayı mı yedi, naptı ? 1-2 gün önce 4 milyon küsürüncü sırada olan siteme şu anda no data diyor. Sorun nedir ?
  • 17-12-2008, 19:58:53
    #2
    siten yeni mi acaba ondan olabilir
  • 17-12-2008, 20:00:56
    #3
    1-2 gün önce vardı alexa rankı. 4 milyon küsürdü.
  • 17-12-2008, 20:04:23
    #4
    Benimde Hitlerim 2 kat arttı 2 haftadır...alexa'Nın yükselmesi gerekirken 2 kat düştü bugün O_o
  • 17-12-2008, 20:51:09
    #5
    Bende sadece bende mi var ki diyordum.400 k olan alexam şimdi 1.3 m.harbi kafayı yedi.
  • 17-12-2008, 20:56:05
    #6
    alexa da google paragrang gibi yenileniyor sanırım.
  • 17-12-2008, 21:09:19
    #7
    Benimde Alexa'm Yükseldi , Bende Bi Sorun Yok.
  • 17-12-2008, 21:20:50
    #8
    benimde 174k idi bi bakayım dedim kaç olmuş diye, 240k gösteriyor. Bencede bi problem olmalı...
  • 17-12-2008, 21:23:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    var bi iş.