Konu
Alexa kafayı yemiş.
17-12-2008, 20:04:23
#4
STRONGHOLD
Benimde Hitlerim 2 kat arttı 2 haftadır...alexa'Nın yükselmesi gerekirken 2 kat düştü bugün O_o