• 16-12-2008, 14:46:28
    #1
    Bir com.tr kişisel domanin alayım dedim çekmediğim kalmadı . Belge yolladım bayramdan önce şimdi daha yeni onaylamışlar. Şuan domain wohis çektiğimde bende gözüküyor. Fakat bekleyen başvurularımda domain hala ödeme bekliyor diyor ve aktif gözükmüyor. Ne yapmam lazım parayı en başta çekmedileri gerekmiyormuydu . Gelen mailde

    Alıntı
    *** adının aktif hale
    getirilmesi ve kullanımınıza tahsis edilmesi için, ödeme sorumlusu
    olarak belirttiÄŸiniz DSAdasda (asdsadas-metu), https://www.nic.tr/
    adresini ziyaret ederek alan adının ilk ödemesini yapmalıdır.
    Bu ödeme yerisi neresi oluyor acaba ? :S

    15/12/2008 11:30 Başvuru Belgeleri Kabülü
    15/12/2008 11:30 Belge İşleminin Tamamlanması
    15/12/2008 11:30 Belge İşleminin Tamamlanması
    15/12/2008 11:30 Alan Kayıt Başvuru Onayı
    15/12/2008 11:30 Borçlandırma
    15/12/2008 11:30 Başvuru Belgeleri Kabülü
    15/12/2008 11:30 Belge İşleminin Tamamlanması
    15/12/2008 11:30 Belge İşleminin Tamamlanması
    05/12/2008 10:24 Eksik Belge Hatırlatma
    03/12/2008 23:01 Alan Kayıt Başvurusu
  • 16-12-2008, 14:50:10
    #2
    Kişisel alan adında bu kadar şeye gerek yoktu ya Sadece nüfusun arkalı önlü fotokopisi lazımdı herhalde
  • 16-12-2008, 14:55:51
    #3
    Hallettim sorunu konu kilitlenebilir.