Bir com.tr kişisel domanin alayım dedim çekmediğim kalmadı . Belge yolladım bayramdan önce şimdi daha yeni onaylamışlar. Şuan domain wohis çektiğimde bende gözüküyor. Fakat bekleyen başvurularımda domain hala ödeme bekliyor diyor ve aktif gözükmüyor. Ne yapmam lazım parayı en başta çekmedileri gerekmiyormuydu . Gelen mailde

Alıntı
*** adının aktif hale
getirilmesi ve kullanımınıza tahsis edilmesi için, ödeme sorumlusu
olarak belirttiğiniz DSAdasda (asdsadas-metu), https://www.nic.tr/
adresini ziyaret ederek alan adının ilk ödemesini yapmalıdır.
Bu ödeme yerisi neresi oluyor acaba ? :S

15/12/2008 11:30 Başvuru Belgeleri Kabülü
15/12/2008 11:30 Belge İşleminin Tamamlanması
15/12/2008 11:30 Belge İşleminin Tamamlanması
15/12/2008 11:30 Alan Kayıt Başvuru Onayı
15/12/2008 11:30 Borçlandırma
15/12/2008 11:30 Başvuru Belgeleri Kabülü
15/12/2008 11:30 Belge İşleminin Tamamlanması
15/12/2008 11:30 Belge İşleminin Tamamlanması
05/12/2008 10:24 Eksik Belge Hatırlatma
03/12/2008 23:01 Alan Kayıt Başvurusu