• 26-10-2005, 22:01:44
    #10
    Misafir
    HTİLİST OLARAK ÖNERECEGIM YERLER

    www.top100muzik.com
    www.bedava100.com
    www.zirve100.net
    www.mp3siteleri.org

    bunlar saglam dıgerleırnı at çöpe gıtsın
  • 30-10-2005, 01:11:41
    #11
    arkadaşlar o nwtstat ve webstat harici tüm toplistleri kaldırdım.

    bugün 2 tane yeni ekledim o kadar .

    bugün yine çıktı o lanet olası saçma pop-up.

    oyunsalonu.com reklamı çıkıyor.

    gittigdiyor.com reklamları dışında pek şüphelenecek başka birşey kalmadı.

  • 30-10-2005, 01:19:44
    #12
    Siteme ilk defa girenlerde oluyor ikinci kez girenlerde olmuyor.

    bi daha pop-up çıkmıyor

    birkaç gün sonra kafasına göre çıkıyor.
  • 30-10-2005, 01:41:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ben ilk defa girdim popup acılmadı reklamda her sayfayi değiştirdiginde baska renk cıkıyo ilginc iyi banlamıyolar..
  • 30-10-2005, 03:32:54
    #14
    mydeli adlı üyeden alıntı:
    ben ilk defa girdim popup acılmadı reklamda her sayfayi değiştirdiginde baska renk cıkıyo ilginc iyi banlamıyolar..
    içerik için adssense sayfasından bi yazı.

    Renk paletleri isteğe bağlı
    Reklamlarınız için bir renk paleti seçin. Birden fazla renk paleti seçip sayfanızda rastgele dönüşümlerini sağlamak için Control veya Command tuşlarını basılı tutarak seçim yapın. Daha fazlasını öğrenin…
  • 30-10-2005, 03:40:28
    #15
    Sayfadan netstat ve extremetracking sayaçlarını kaldırdım.
    aynı zamanda ana sayfadaki gittigidiyor.com reklamlarınıda kaldırdım.

    ana sayfaya ilk defa girdiyseniz ve açılmadı ise sorun bunların birisinde.

    ilk mesajdan ve son mesajdan sonra gittigidiyor.com ve adsense reklamı çıkıyor.

    o sayfalarda pop-up çıkmıyorsa problem netstat ile extremetracking en büyük şüpheli durumuna geçiyor : )

    birkaç arkadaş daha siteye gelip pop-up açılıp açılmadığına bakarsa sevinirim.
  • 30-10-2005, 04:32:56
    #16
    Sorunun anladim arkadaşım senin pc yide o lanet olası şey girmiş sanırım oyunsalonu deyince.. expoler acinca cıkıyor genelde

    https://www.r10.net/showthread.php?t=2671

    Bu linkteki gibi sorunlar ortaya cıkıyormu?
  • 30-10-2005, 04:43:10
    #17
    furkaned adlı üyeden alıntı:
    Sorunun anladim arkadaşım senin pc yide o lanet olası şey girmiş sanırım oyunsalonu deyince.. expoler acinca cıkıyor genelde

    https://www.r10.net/showthread.php?t=2671

    Bu linkteki gibi sorunlar ortaya cıkıyormu?
    yok dostum benim sorunum çok iğrenç saçma ve sinir bozucu

    2-3 cm lik bir pop-up çıkıyor içinde ya X işareti oluyor öyle kalıyor sonra kapanıyor yada oyun salonu pop-up açıyor

    olay explorer ve firefox ile de gerçekleşiyor.

    her makinede ilk girişte mutlaka oluyor
    sonra kafasına göre bi dahaki girişlerde ortaya çıkıveriyor.
  • 30-10-2005, 12:23:49
    #18
    mydeli adlı üyeden alıntı:
    ben ilk defa girdim popup acılmadı reklamda her sayfayi değiştirdiginde baska renk cıkıyo ilginc iyi banlamıyolar..
    Hayir google reklamlarinda 4 ayri renk kullanabilirsin sayfayi her refreshlediğinde başka renk açiliyor. Bu zaten googlede legal bir durum. Adamlar kendileri koymuşlar renk paletlerini.