Sorunun anladim arkadaşım senin pc yide o lanet olası şey girmiş sanırım oyunsalonu deyince.. expoler acinca cıkıyor genelde

https://www.r10.net/showthread.php?t=2671

Bu linkteki gibi sorunlar ortaya cıkıyormu?