furkaned adlı üyeden alıntı:
Sorunun anladim arkadaşım senin pc yide o lanet olası şey girmiş sanırım oyunsalonu deyince.. expoler acinca cıkıyor genelde
https://www.r10.net/showthread.php?t=2671
Bu linkteki gibi sorunlar ortaya cıkıyormu?
yok dostum benim sorunum çok iğrenç saçma ve sinir bozucu
2-3 cm lik bir pop-up çıkıyor içinde ya X işareti oluyor öyle kalıyor sonra kapanıyor yada oyun salonu pop-up açıyor
olay explorer ve firefox ile de gerçekleşiyor.
her makinede ilk girişte mutlaka oluyor
sonra kafasına göre bi dahaki girişlerde ortaya çıkıveriyor.