Arkadaşlar sitemde pop-up var.
virus gibi saçma şey.
günde yada 2-3 günde bir yada ziyaretçinin ilk girişi ise
çıkıyor ama tam açılmıyor.
aşağıdaki tüm toplistleri kaldırdım.
fakat o saçma pop-up yine çıkıyor.
aşağıda kalan 2 sayaç. ve zirve100 webservis dışında pek birşy yok.
sizce neden kaynaklanabilir ???
sinir oldum prestij kaybı oluyo
www.dostborsa.com
sitemdeki pop-up
24
●1.738
- 26-10-2005, 20:29:52dostum siteni inceledim ve tam emin olmamakla birlikte sorunun aşağıda webservis bannerinin yanında bulunan ve sürkeli dğeişen ekalp ve turkticaret.net in bir toplist logosu var onu kaldır çünkü açılan pop da casino reklamı var bildiğim kadarıyla turkticaret.net o işlerle uğraşıor..
birde ek olarak üstteki google reklamının kodlarıyla sanki biraz fazla oynamışsın ben daha önce
google_color_bg = ["738FBF","E0FFE3","F9DFF9","DFF2FD"];
google_color_link = ["FFFFFF","0000CC","0000CC","0000CC"];
google_color_url = ["FFFFCC","008000","008000","008000"];
google_color_text = ["FFFFFF","000000","000000","000000"];
gibi renkler görmedim eğer bilgim yoksa bilemem ama bildiğim kadarıyla kodlarla bu kadar oynamak yasak dikkat(belki oynanabilir bilemicem emi konuşmıyım) - 26-10-2005, 21:40:16evet arkadaşlar. zaten sağlıklı sonuç vermeyen zirve100.com sayacınıda kaldırdım.
webservis ile beraber 2 yabancı sayaç var başka birşey yok.
http://www.zirve100.com/default.asp?cat=35
bu kadar da saçma sonuç olmaz ya. .
18 Dostborsa borsadaki tek dostunuz. 41 71 (1051)
20 Milyoner.net ekonomi ve borsasitesi 36 44 (1238)
kafasına göre sonuç yazıyor. - 26-10-2005, 21:59:56zirve100 = kalpler.com tticaret.net bannerini kaldırdım ama ben anlayamıyorum.MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
hemen belli olmuyor. daha önce hiç girmeyen birisi girerse anlar yada birkaç gü sonra.
çok garip bi pop-up
-------------------------------
bu arada o adsense kodunu ctrl tu-şuna basarak renk seçerek yapıyorum.
sanırım max 4 tane oluyo ben bi sürü seçiyorum seçebilirsiniz diyo.
devamlı değişik renkte çıkartınca ziyaretçilerimin dikkatini çeker diye düşündüm.
