Arkadaşlar sitemde pop-up var.

virus gibi saçma şey.

günde yada 2-3 günde bir yada ziyaretçinin ilk girişi ise

çıkıyor ama tam açılmıyor.

aşağıdaki tüm toplistleri kaldırdım.

fakat o saçma pop-up yine çıkıyor.

aşağıda kalan 2 sayaç. ve zirve100 webservis dışında pek birşy yok.

sizce neden kaynaklanabilir ???

sinir oldum prestij kaybı oluyo

www.dostborsa.com