Arkadaşlar sitemde pop-up var.
virus gibi saçma şey.
günde yada 2-3 günde bir yada ziyaretçinin ilk girişi ise
çıkıyor ama tam açılmıyor.
aşağıdaki tüm toplistleri kaldırdım.
fakat o saçma pop-up yine çıkıyor.
aşağıda kalan 2 sayaç. ve zirve100 webservis dışında pek birşy yok.
sizce neden kaynaklanabilir ???
sinir oldum prestij kaybı oluyo
www.dostborsa.com