MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
bahsettiğimi kaldırdınmı? sorun ondaymıymış?
zirve100 = kalpler.com tticaret.net bannerini kaldırdım ama ben anlayamıyorum.

hemen belli olmuyor. daha önce hiç girmeyen birisi girerse anlar yada birkaç gü sonra.

çok garip bi pop-up

-------------------------------

bu arada o adsense kodunu ctrl tu-şuna basarak renk seçerek yapıyorum.

sanırım max 4 tane oluyo ben bi sürü seçiyorum seçebilirsiniz diyo.
devamlı değişik renkte çıkartınca ziyaretçilerimin dikkatini çeker diye düşündüm.