MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
bahsettiğimi kaldırdınmı? sorun ondaymıymış?
zirve100 = kalpler.com tticaret.net bannerini kaldırdım ama ben anlayamıyorum.
hemen belli olmuyor. daha önce hiç girmeyen birisi girerse anlar yada birkaç gü sonra.
çok garip bi pop-up
-------------------------------
bu arada o adsense kodunu ctrl tu-şuna basarak renk seçerek yapıyorum.
sanırım max 4 tane oluyo ben bi sürü seçiyorum seçebilirsiniz diyo.
devamlı değişik renkte çıkartınca ziyaretçilerimin dikkatini çeker diye düşündüm.