Bir arkadaşımızla seo konusunda anlaşma yaptık. Anlaşmamız ilk 5 e çıkmak içindi. Anlaşmayı yaptıktan 2 hafta sonra bu google'ın dalgalanmaları sırasında 4. sıraya kadar geldi ama 1 hafta dolmadan 14. sıraya takıldı kaldı. Sizce ödeme yapmalımıyım? Çünkü bu ilk 5 de olduğu süre içerisnde(ben 2 gün gördüm) parayı vereceğimi söylemiştim.
Etikliği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
Seo Ödemesi
11
●765
- 12-12-2008, 02:28:58Misafir
- 12-12-2008, 02:50:35MisafirDoğrusu bu konularda hiç konuşulmadı, ayrıntıya inilmedi. Ağzımdan da bir kere tamam 2 hafta sonra yatıracağım çıkınca ne yapmam gerektiği konusunda kendimi ikna edemedim.
- 12-12-2008, 03:10:44Bencede ilk 5 ise 1 sn bile geldiyse zaten birşeyler yapıldığının sinyallerdir

Ayrıca 5. sıraya getiren kişi 1. sırayada getirir ömür boyu google'dan da silebilir. Yinede siz ödemenizi yapın arkadaş gelecek için yatırımını yapmıştır zaten merak etmeyin.
İlk 5 e giremezseniz eğer yinede pm atın birazda ben zorlayayım
ancak anlaşma ilk 5 ise ödemenin yapılması gerek diye düşünüyorum şayet 3 gün 5 gün duracak denmemiş ise..
- 12-12-2008, 03:14:11MisafirValla bakış açısına göre değişir bu durum bence. Kendi düşüncem de sonuçta ilk sayfa için 125 lira iken ilk 5 200 liraydı ve en azından bu 75 liralık fark bile ilk 5 de kalınan gün sayısı için fazla geliyor bana.
- 12-12-2008, 03:14:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hata sizde, anlaşmayı tam netliğe kavuşturmamışsınız, ancak şunu söyleyebilirim sizin verdiğiniz söze göre ödeme yapmanız gerekir, etik olarak ise ödeme yapmamanız gerekir. İlk 5 de gördüğümde ödemenizi yaparım anlaşma sonuca ulaşmış gibisinden bir söz etmişsiniz bu çerçevede ödeme yapmanız gerekir ancak, etik olarak SEO için anlaştığınız kişi sizi istediğiniz sıralamaya getirdiğinde belirli bir süre sıralamanızı korumakla yükümlüdür, bu açıdanda ödeme yapmanız gerekmemektedir.
Gelelim sonuca, siz hazırlıksız olarak yakalanmış olsanızda bu konu için, mantıken sizin belirlediğiniz sıralamada sitenin belirli bir süre en azından 7-10 gün kalmalıdır, bu bağlamda ödeme yapmanız gerekmez...
tabi siz nasıl anlaştınız bilemem
ancak anlaşma ilk 5 ise ödemenin yapılması gerek diye düşünüyorum şayet 3 gün 5 gün duracak denmemiş ise..