Bir arkadaşımızla seo konusunda anlaşma yaptık. Anlaşmamız ilk 5 e çıkmak içindi. Anlaşmayı yaptıktan 2 hafta sonra bu google'ın dalgalanmaları sırasında 4. sıraya kadar geldi ama 1 hafta dolmadan 14. sıraya takıldı kaldı. Sizce ödeme yapmalımıyım? Çünkü bu ilk 5 de olduğu süre içerisnde(ben 2 gün gördüm) parayı vereceğimi söylemiştim.

Etikliği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.