Merhaba arkadaşlar,
Şimdi AWBS hakkında bir şey sormak istiyorum.
Bir arkadaşımın elinde AWBS lisans dosyası ve lisansın kayıtlı olduğu domain mevcut. ama başka hiçbirşey yok. Bu awbs'yi nasıl canlandırabilriz.
AWBS Hakkında bir soru...
10
●685
- 08-12-2008, 18:23:16Arkadaşın lisansı hangi firmadan aldığını bilmiyor mu?jethaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle