• 08-12-2008, 16:51:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Şimdi AWBS hakkında bir şey sormak istiyorum.

    Bir arkadaşımın elinde AWBS lisans dosyası ve lisansın kayıtlı olduğu domain mevcut. ama başka hiçbirşey yok. Bu awbs'yi nasıl canlandırabilriz.
  • 08-12-2008, 17:00:25
    #2
    Awbs Domain Secure Sistemiyle Lisanslanmıştır.
    Lisansı Olmayan Bir Domainde Kesinlikle Çalışmayacaktır.
  • 08-12-2008, 17:01:30
    #3
    domain bizde... ama dosyalar yok elimizde . Eğer gerekliyse kullanıcı adı ve şifrede yok. Sadece domain ve lisans dosyası var.
  • 08-12-2008, 17:10:41
    #4
    Olsun elinizde awbs lisansı alınmış domain olsun licence (lisans) dosyası olmadan çalışmayacaktır.
  • 08-12-2008, 17:25:25
    #5
    Ya arkadaşım şakamısın sen ya.
    Domain de var lisans dosyasıda var diyorum. 3 tane mesaj yazdım bu konuya 3ündede aynı şeyi yazdım. Aşamıyoruz biz seninle engelleri...
  • 08-12-2008, 17:28:26
    #6
    Canlandırmaktan kastınız nedir ki ?
  • 08-12-2008, 17:37:16
    #7
    Ne Olacak verecen o zaman parasını paşa paşa kurdurcan
  • 08-12-2008, 18:23:16
    #8
    jethaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Şimdi AWBS hakkında bir şey sormak istiyorum.

    Bir arkadaşımın elinde AWBS lisans dosyası ve lisansın kayıtlı olduğu domain mevcut. ama başka hiçbirşey yok. Bu awbs'yi nasıl canlandırabilriz.
    Arkadaşın lisansı hangi firmadan aldığını bilmiyor mu?
  • 08-12-2008, 18:36:11
    #9
    Hiç bir çözüm bulamazsanız tanıdığınız awbs kullanan birinden dosyaları alıp, lisanslı domain ve lisansınızla çalıştırabilirsiniz...