AWBS Hakkında bir soru... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
AWBS Hakkında bir soru...
10
●
685
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
AWBS Hakkında bir soru...
1
2
08-12-2008, 19:32:32
#10
schreck
lisansı nerden aldınız? eğer türkiyedeki bayilerinden aldıysanız rica ederseniz dosyaları vereceklerdir.
08-12-2008, 21:49:53
#11
jethaber
Lisans Türkiye'de ki firmalardan alınmamış. Neyse yani dosyalarıı bulduğumuzda halledebiliriz yani. Çok teşekkür ederim hepinize yardımcı olduğunuz için...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler