• 08-12-2008, 19:32:32
    #10
    lisansı nerden aldınız? eğer türkiyedeki bayilerinden aldıysanız rica ederseniz dosyaları vereceklerdir.
  • 08-12-2008, 21:49:53
    #11
    Lisans Türkiye'de ki firmalardan alınmamış. Neyse yani dosyalarıı bulduğumuzda halledebiliriz yani. Çok teşekkür ederim hepinize yardımcı olduğunuz için...