• 04-03-2021, 13:01:52
    #1
    iptal
  • 04-03-2021, 13:06:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok doğru sonuna kadar haklısınız pop-up reklam olmadığı sürece beni rahatsız etmiyor sonuçta site sahibi o siteye para bağlıyor domain hosting vs. Sizden kazanacağı biraz parayı da engellemek saçma hiç bir zaman kullanmadım reklam engelleyici etik değil ayrıca
  • 04-03-2021, 13:06:41
    #3
    TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Forumdaki arkadaşların web sitelerinde de, Google'dan denk geldiğim web sitelerinde de, ara ara gözüme çarpan bir problem var. Arkadaş, hem web sitene Adsense reklamları almışsın (belki bunun için ücret verip, hatta ücretli reklam yerleşimi bile satın aldın) ama gidip, birkaç tıklama için reklam engelleyici yazılım/tarayıcı paylaşımı yapıyorsun...

    Bunun, bir telefon tamircisinin, gelen her müşteriye ücretsiz olarak bozulmuş telefona yazılım atmayı öğretmesinden ne farkı var? Sektörü, emek veren insanların düşünmüyorsunuz ama kendinizi de düşünmüyorsunuz. Biraz mantık lütfen.
    Gözünüzden kaçan nokta şu biz reklam engelleyiciyi reklamdan görünmeyen sayfalar için kullanıyoruz bunun neresi yanlış? Saçma sapan reklam yerleşimlerinin sonucunda çıktı bu durum ortaya.
  • 04-03-2021, 14:02:20
    #4
    Evet biraz karışık durum Ama çok etik bir davranış isteyen kullansın manasında paylaşım olabilir. Yada eğer yapıyorlarsa ters etki yapmaya çalışmış olabilirler
  • 04-03-2021, 14:52:20
    #5
    TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu yanlış anlamışsınız. Bahsettiğim şey, reklam engelleyiciler hakkında makaleler paylaşanlar idi.
    Yok aslında doğru anladım ve açıklamam da bu yöndeydi. Bu tür düzgün ve kaliteli içerikler hit alır. Hit de webmasterın istediği bir şey. Şahsen ben aktif olarak ublock kullanıyorum. Ama aradığım bilgiye rahat ve güzel ulaştığım bir blog veya site olursa eklentiyi pasif edip bi yenileme yapıyorum. Rahatsız etmeyen bir şekilde reklam varsa öyle bırakıyorum. Ama yok her yerden reklam fışkıran saçma sapan reklam içerikleri olan bir yer ise hemen tekrar ublock aktif edip çıkıyorum. Bence içerik yönünden kaliteli sayfası olan webbmasterların reklam engelleyiciden korkmasına gerek yok.
  • 07-03-2021, 04:35:51
    #6
    backlinkmatik.com
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok aslında doğru anladım ve açıklamam da bu yöndeydi. Bu tür düzgün ve kaliteli içerikler hit alır. Hit de webmasterın istediği bir şey. Şahsen ben aktif olarak ublock kullanıyorum. Ama aradığım bilgiye rahat ve güzel ulaştığım bir blog veya site olursa eklentiyi pasif edip bi yenileme yapıyorum. Rahatsız etmeyen bir şekilde reklam varsa öyle bırakıyorum. Ama yok her yerden reklam fışkıran saçma sapan reklam içerikleri olan bir yer ise hemen tekrar ublock aktif edip çıkıyorum. Bence içerik yönünden kaliteli sayfası olan webbmasterların reklam engelleyiciden korkmasına gerek yok.

    hocam allah aşkına samimi olalım eğer bu dediğiniz gerçekten yapıyorsanız demek ki günde max 2-3 sayfa geziyorsunuz demektir.

    bir webmaster adam günde onlarca, hatta yüzlerce sekme gezer, webmasteri geçtim, aktif bir internet kullanıcısı yapar bunu. Böyle bir internet kullanımında, "A bu blog iyiymiş ya bana reklam göstersin" diye tek tek eklentiyi pasifleştirmek akıl alır birşey değil. yogun internet kullanıp da bunu yapıyorum diyen arkadaşa da açıkcası inanmam. Bunun yerine, eklenti kullanmayın, işe yaramaz siteden direkt çıkın zaten daha mantıklı, siteye de prim yaptırmamış olursunuz.

    Ben webmaster bakış açısından uzaklaşarak yazıyorum bunu, reklam engelleyiciyi okurun nankörlüğü olarak görüyorum. hem istifade ediyorsun, hem adamın o bilgiyi sana sunarken hedeflediği gelir modelini baltalıyorsun

    onun için ad blocker kullananlardan içeriğini saklayan, "eklentiyi pasifleştirdikten sonra sayfayı yenileyiniz" diye uyaran site sahiplerini de alkışlıyorum, en güzeli bu, reklam sunuşumdan rahatsız mısın, o zaman bilgilerimden veya hizmetimden de istifade etme

    özellikle maç ve film-dizi izleme sitelerinde reklamlar insanı çıldırtacak seviyede, buna bende sinir oluyorum. ama üşenmeden tek tek kapatıyorum hepsini, reklam engelleyici nedir. yahu adam o gösterimleri yaparak para kazanıyor, onun karşılıgında bana o seyir imkanını veriyor. benim vicdanım açıkcası rahatsız olur öyle bir eklenti kullanmaktan, bu da benim görüşüm

    selamlar
  • 07-03-2021, 12:38:35
    #7
    civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam allah aşkına samimi olalım eğer bu dediğiniz gerçekten yapıyorsanız demek ki günde max 2-3 sayfa geziyorsunuz demektir.

    bir webmaster adam günde onlarca, hatta yüzlerce sekme gezer, webmasteri geçtim, aktif bir internet kullanıcısı yapar bunu. Böyle bir internet kullanımında, "A bu blog iyiymiş ya bana reklam göstersin" diye tek tek eklentiyi pasifleştirmek akıl alır birşey değil. yogun internet kullanıp da bunu yapıyorum diyen arkadaşa da açıkcası inanmam. Bunun yerine, eklenti kullanmayın, işe yaramaz siteden direkt çıkın zaten daha mantıklı, siteye de prim yaptırmamış olursunuz.

    Ben webmaster bakış açısından uzaklaşarak yazıyorum bunu, reklam engelleyiciyi okurun nankörlüğü olarak görüyorum. hem istifade ediyorsun, hem adamın o bilgiyi sana sunarken hedeflediği gelir modelini baltalıyorsun

    onun için ad blocker kullananlardan içeriğini saklayan, "eklentiyi pasifleştirdikten sonra sayfayı yenileyiniz" diye uyaran site sahiplerini de alkışlıyorum, en güzeli bu, reklam sunuşumdan rahatsız mısın, o zaman bilgilerimden veya hizmetimden de istifade etme

    özellikle maç ve film-dizi izleme sitelerinde reklamlar insanı çıldırtacak seviyede, buna bende sinir oluyorum. ama üşenmeden tek tek kapatıyorum hepsini, reklam engelleyici nedir. yahu adam o gösterimleri yaparak para kazanıyor, onun karşılıgında bana o seyir imkanını veriyor. benim vicdanım açıkcası rahatsız olur öyle bir eklenti kullanmaktan, bu da benim görüşüm

    selamlar
    Açıkçası inanıp inanmamak size kalmış kendimi size inandırmak gibi bir yükümlülüğüm olduğunu düşünmüyorum onun dışında bahsettiğiniz işlem yarım saat süren bir şey gibi konuşmuşsunuz benim bahsettiğim işlem 5 6 saniyemi alıyor ki zaten her sayfada da yapmıyorum bakıyorum aradığım içeriği bana düzgün bir şekilde sunmuş mu sundu ise dediğimi yapıyorum.