hocam allah aşkına samimi olalım

eğer bu dediğiniz gerçekten yapıyorsanız demek ki günde max 2-3 sayfa geziyorsunuz demektir.
bir webmaster adam günde onlarca, hatta yüzlerce sekme gezer, webmasteri geçtim, aktif bir internet kullanıcısı yapar bunu. Böyle bir internet kullanımında, "A bu blog iyiymiş ya bana reklam göstersin" diye tek tek eklentiyi pasifleştirmek akıl alır birşey değil. yogun internet kullanıp da bunu yapıyorum diyen arkadaşa da açıkcası inanmam. Bunun yerine, eklenti kullanmayın, işe yaramaz siteden direkt çıkın zaten daha mantıklı, siteye de prim yaptırmamış olursunuz.
Ben webmaster bakış açısından uzaklaşarak yazıyorum bunu, reklam engelleyiciyi okurun nankörlüğü olarak görüyorum. hem istifade ediyorsun, hem adamın o bilgiyi sana sunarken hedeflediği gelir modelini baltalıyorsun
onun için ad blocker kullananlardan içeriğini saklayan, "eklentiyi pasifleştirdikten sonra sayfayı yenileyiniz" diye uyaran site sahiplerini de alkışlıyorum, en güzeli bu, reklam sunuşumdan rahatsız mısın, o zaman bilgilerimden veya hizmetimden de istifade etme
özellikle maç ve film-dizi izleme sitelerinde reklamlar insanı çıldırtacak seviyede, buna bende sinir oluyorum. ama üşenmeden tek tek kapatıyorum hepsini, reklam engelleyici nedir. yahu adam o gösterimleri yaparak para kazanıyor, onun karşılıgında bana o seyir imkanını veriyor. benim vicdanım açıkcası rahatsız olur öyle bir eklenti kullanmaktan, bu da benim görüşüm
selamlar