Merhaba. Forumdaki arkadaşların web sitelerinde de, Google'dan denk geldiğim web sitelerinde de, ara ara gözüme çarpan bir problem var. Arkadaş, hem web sitene Adsense reklamları almışsın (belki bunun için ücret verip, hatta ücretli reklam yerleşimi bile satın aldın) ama gidip, birkaç tıklama için reklam engelleyici yazılım/tarayıcı paylaşımı yapıyorsun...
Bunun, bir telefon tamircisinin, gelen her müşteriye ücretsiz olarak bozulmuş telefona yazılım atmayı öğretmesinden ne farkı var? Sektörü, emek veren insanların düşünmüyorsunuz ama kendinizi de düşünmüyorsunuz. Biraz mantık lütfen.
Gözünüzden kaçan nokta şu biz reklam engelleyiciyi reklamdan görünmeyen sayfalar için kullanıyoruz bunun neresi yanlış? Saçma sapan reklam yerleşimlerinin sonucunda çıktı bu durum ortaya.